28. 02. 2013.

KUĆA



Čekaonica:  u njoj mirišem tvojeg oca, stavljam mu ruku na tvoju tamnu kosu, po prvi put,  posthumno.

Ordinacija: nju sam rasturila u paramparčad. 

Hodnik: u njemu se sudaraju duhovi, lome se kosti, pada se na pod, u njemu pijem tvoju neutješnost.

-Hoće li te ova kuća promijeniti iz temelja?-
Pitaš,
a ja imam ljepljive trepavice svaki put kad te vidim
i moje ruke sve više liče na moje
Materija ih nagoni na smijeh.

Kupaonica: ovdje smo postali prijatelji kad smo bili djeca.  Ulazimo zajedno u kupaonicu, putujemo u djetinjstvo koje ne postoji, dosanjavamo.

Kuhinja: u nju se odlazi kad se viče, tu udaramo u bubrege.U kuhinji ne vjerujem u ljubav I bojim se povrća.

Promijeniti?

Zelena soba:  to je soba u kojoj te čekamo.

Dnevni boravak: u njemu stanuje MOGLI BI. U njemu bi mogli pjevati, mogli bi promatrati ljude na balkonima hotela, valjati se po parketu.

Soba:  u njoj pričaju kralješci. Trepavice. Prsti. Trbusi. A trbusi znaju bolje od nas, znaju najbolje.

Ovoj kući treba dozvoliti da se stropošta
Postali smo ustajalost na dnu njenih šalica
Osjećam da smetamo mravima
Čak mi je pomalo neugodno.

Nema komentara: