14. 10. 2015.



Ti mene pitaš, kao da znam, kao-da-ja-znam! Kad bih znala, ne bih imala kanister crnog vina polegnut na frižideru niti gledala kroz prozor i govorila: oh, kako prekrasno! Kad bih ja išta znala dragi-moj-prijatelju vjerojatno bih počela otvarati usta dok se smijem i kuhala bih jela na žlicu. Tko zna kakve sve stvari bi se desile onda. 
A ja toliko ne znam ništa da još uvijek imam volje slušati prolaznike na ulici i one koji sjede iza mene u busu  i toliko ništa ne znam da mi se još uvijek učini, ako promijenim frizuru da će se sve nekako posložiti. Nemoj me pitati brate mili dragi prijatelju. Ima još vina.

1 komentar:

Unknown kaže...

Pozdrav svima vama želim koristiti ovaj medij da vam kažem o ovom opipljivom svjedocenju. Zajam sam dobio 1. sijecnja 2021. preko gospode Vldimire Franke, dala mi je zajam od 65,000 eura i bio sam sretan. Ako vam je potreban zajam za vaše najbolje kamate, možete ga dobiti po kamatnoj stopi od 3%. Obratite se njezinoj tvrtki putem e-pošte: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com